Mina minnen på bild

hejsan!

jag fick den här idén av min kompis
Emma, som oxå har en blogg med minnen. Här ska jag lägga upp minnen, som jag vill komma ihåg, och jag gör det här av samma skäl som Emma. Jag bryr mig inte så mkt om kommentarer eller läsare, det här är för att jag ska kunna titta tillbaka på mina minnen när jag blir äldre. Men ni får såklart följa denna blogg och kommentera om ni vill :) Den här bloggen kommer inte handla ngt om skolan eller min fritid, bara bilder och små texter om mina favorit minnen.

En bild säger mer än tusen ord.

Anna



8/4-09

Kommentarer
Postat av: Christina

Jättefin idé gumman :D<3

2009-04-08 @ 20:00:19
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0