Hudiksvall

De flesta bilderna är tagna från http://sfifontour.blogg.se


Vi är på centralen




Haha förlåt Malin ^^  Det blev mkt flummiga måltider :p


Haha mamma Carina, barnet Panna och kusinen som jag inte kmr ihåg
namnet på :P Men det var Malin iaf ^^


Loppan och Emma på sina madrasser


Jossi, Emma, Lisa och EP kallar sig för fabolous four ^^


Snart dags för match


Lite träning dagen innan matcherna


Typ världens gulligaste? <33


Sista dagen blev väldigt blöt

Vi åkte ner till Hudiksvall för att vara med i Boys Challange och vad händer? Joo vi vinner våran grupp! Tyvärr förlorade vi sltspelet i pissväder (ösregn, vind och geggig plan) Men jag tycker ändå att vi var jättebra och jag är skit stolt över vårt lag! Killarna skrattade åt oss när de fick veta att de skulle möta tjejer men de skrattade inte lika mycket efter matcherna när de förlorat. Det var något av de roligaste jag varit med om. Vi fick möjlighet att gå in mycket hårdare med kroppen eftersom domarna inte blåste lika mycket för knuffar och sådant. Och jag tror inte att killarna förväntade sig att vi skulle vara så tuffa och bra.
När det inte var match var vi med Brommapojkarna P95 och Jesscia träffade Adreas och blev världens gulligaste par. :)
Efter sista matchen packade vi, sa hejdå till killarna och sedan satte vi oss på bussen in till stan. Vi åt pizza och kebab som avslutning innan vi satte oss på tåget till sthlm.

En helg jag aldrig vill glömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0