Visingsö

Hellu!


Japp, nu har ni ett låångt inlägg att se framemot. Jag kommer lägga upp bilder och lite texter till varje. Eftersom jag fick en hälskada, gav det mig chans att fotografera mer.

Emma S och Malin på bussen, äntligen på väg! Vi tittade på filmen Goal och sedan blev det liv i hela bussen, vi skrattade, sjöng och skämtade, och som vi skrattade ;)


'

Emma och Lisa, alltid lika glada.



Min busskompis Martini, PÅ DE BÄSTA PLATSERNA :D



Vickan och Elin, snart framme!



Här kommer färjan!

'

Malin smilar :)



Emma och Sanna, sötisar <3



Framme, allting var superfint! Vi blir indelade i grupper som vi ska sova i och alla är nervösa för vilka de ska få sova med. Men allt löste sig och alla blev nöjda!



Stugorna vi bodde i.  Jag sov i samma rum som Elin och Christina, men sedan bytte Christina rum, och då sov jag med Elin och Jossi. de andra som bodde i huset var Clara, Loppan, Emma T, Emma S, Emma J, Malin, Gabbi och Lisa.


Östbo var ju såklart bäst ;)



Snart middag, men först lite beach fotboll.



Starka *host* Lisa Karlsson ;)



Efter den goda middagen blev det massa fina och roliga bilder.



Några tjejer från Östbo stugan



Vi hittade massa cyklar, så det blev en del cyklande ;)



Vinnarna på Tipsrundan, Lisa håller tacktal ^^



Östbo tjejerna. Från vänster, uppifrån. Loppan, Emma, Jag, Clara, Christina, Emma S, Malin, Gabbi och Lisa. Emma tar kortet ;)



Solnedgången över fotbollsplanen. Hur fint som helst!



Clara i sin fräcka keps som hon vann ;)



Hälskada, tyvärr :(



Stafetten är i fullgång. Malin, Emma S, Emma T och Gabbi leder.



Clara i stafetten.



Vinnare alla gånger utom en ;)



Elin och Lisa går skottkärra.



Cooola brudar 8)



Den fina utsikten från fotbollsplanen.



The MEGA. Malin, Emma, Gabbi, Anna. <3



Denna kväll spelar vi fotbollsbrännboll och grillar korv. Tidigare på dagen bröt Elin nyceklbenet och fick ett krya på dig kort från alla i laget.



Sista bilden, sista minuten på fina Visingsö.



Emma, Clara och Malin väntar på färjan tillbaka till Gränna.



Tjejerna på färjan, på väg till Gränna.



Jag och sjuklingen Elin.



Och vad gör man i Gränna i en timme om inte köpa polkagrisar? Mamma fick en i morsdagpresent dessutom. Flera goda saker vi köpte var mumsiga glassar och ett supergott vitlöksbröd.



Jag, Malin och Gabbi går ner till stranden. Jag står i vattnet, men det är fortfarande lite kallt.



Malin och Gabbi på en bro. Superfint!



Här är jag hemma igen i Sollentuna, Borta bra, men hemma bäst!



Tjejer, tack för en underbar helg. Det här vill jag minnas föralltid, för det kommer troligen vara det bästa träningsläger jag varit på. Allt var så otroligt fint, bra och skoj. Jag har nog aldrig skrattat så mkt som jag gjorde.
Trots skadan jag fick så var det så sjukt kul! Att få bada i poolen var ju helt underbart och MEGA, hade grymt kul med er. Tack igen tjejer, ni har tillsammans skapat med mig ett minne som jag aldrig någonsin kommer glömma. Tack <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0