Minnesvärt till 100%

Ngt som verkligen är minnesvärt är du Moa. Du skiner upp dagen uppe i himlen, ler ditt fina leende och gör mig glad. Även om du inte finns här längre så kan jag fotrfarande se dig framför mig, i mitt minne för där kommer du alltid finnas.
12 år fick du, tolv korta år, det går inte att beskriva med ord. Men vad som än händer ska du veta att jag älskar dig ända upp till himlen, där du är. Jag är så tacksam att jag fick träffa dig och att vi blev vänner! Det är jag verkligen, för du var en otrolig person älskling <3




3/4-08, en dag som inte borde finnas.

Kommentarer
Postat av: christina

Fina Anna du fick mig att börja gråta<3

2009-05-13 @ 20:09:35
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0